Edoliiii hic üzülmeyin ikili test kesin tanı değil. Ve sunu söyleyebilirim ben dahil etrafımda 3-4 kisinin yakın zamanda hepsi riskli cıktı dna twstine yöneldik dolayısıyla ve sonuc temiz. İki kisi dogumda yaptı hatta. Benim yaştan dolayı riskim yüksekti temiz geldi hic sorun yok. Sizi cok iyi anlıyorum kendinizi bebeğinizi üzmeyın bosuna temiz gelicek. Bu da farkli bir gelir kapısı olmus. Rakamlar az değil.