Bende sezaryen oldum gebelik zehirlenmesinden. 20 gün kadar yürüyemedim anesteziden dolayı bacak kaslarımda güç yoktu. Ama bu bende gelişen bir komplikasyonmus. Sadece destekle kalkabiliyordum ve hergun fizik tedavi hareketleriyle yavaş yavaş yürümeye başladım. Sezaryen yerim enfeksiyon oldu bu süre zarfında. Gün aşırı yıkanıp baticon ve gazlı bezle silip üzerine temiz gazlı bez kapattım. 1 haftada tüm enfeksiyon düzeldi. Yine de geçiyor. Bebeğim bu sürece küvezdeydi ben düzelince o da eve geldi. Simdi herseyi unuttuk bile 19 ay geçti 😊