2 sezaryen oldum kesinlikle doktorla alakalı bi durum ilkinde çok hızlı toparlanmıştım ilk gece bile bebeğime kendim baktım ikinciyi olalım 11 gün oluyor yeni yeni kendime geliyorum ilk ameliyatımı doçent yapmıştı ikinciyi ise mesleğe yeni başlayan bi doktor :(