Uykusuzgeceler canım genelleme yapmak ne kadar doğru bilemiyorum ama ben özel hastane diyenlerdenim. Ki istanbul Kadıköyde yaşadığım için burada devlet hastaneleri çok yoğun doktorlarda bu yoğunluktan tam ilgilenemiyor olabilir. 6 buçuk aylık hamileyim geçenlerde devlet hastanesine gittim doktor müsaitti çok bekleyen hasta yoktu fakat 30sn civarı bebeğe baktı ve beni çok üzecek bi yorum getirdi iki gün zehir oldu bana sonra özele kendi canım doktoruma gittim baya inceledi ve ilgilendi çook şükür Allaha🙏🏻 dediği gibi bir durum söz konusu değil ama belki ulturason cihazı yanlış ölçtü devlet hastanesinde doktoruda suçlayamam. Herneyse gücüm yettiğince özele gitme taraftarıyım. Ki bizde muayene 100tl. İstanbul şartları, biyerlerden fedakarlık yapıp karşılamaya çalışıyoruz. Yaptırdığımız test ücretlerini söylemiyorum bile😅