Solmazaltinisik Hikoo Çiğli de Dilek diye bir doktor var şakın gitme canım mesleğinden hiç memnun değil hayvan gibi davranıyor hastalara
Hikoo Solmazaltinisik tamam canim cok sagolun cigli bana degil ama annemlere cok yakin o yuzden sormustum
Htcgkn7301-- Ben de devlet ve özele gitmiş biri olarak şunu söyleyebilirim devlette biraz daha oldu bittiye geliyo herşey yogunluktan dolayı o da.Ama özelde dr numarasını bile veriyor ki acil bisey olduğunda ulaşabilmek için bu benim gibi evhamli insanlar için cok iyi.Hizmet de bir o kadar iyi yani biraz para pul oynasa da insan yerine konuyorsunuz naçizane fikrim buu...