Tatlihamis Bana denk geldi demek ki, sancı odasının yanında bi o da vardı 4 yatak vardı geldim oraya kendim giyindim. Sonra akşam yediye kadar bekledik 3 kişi Doğum yapmıştık. Bir tane kişi için beklettiler. Hepimizi birden odaya çıkardılar. Odaya tekerlikle sandalyeyle çıkardılar. Ben giyinmiştim, kızımı giydirmiştim. Zaten eşimle dayım kavga etmeselerdi daha beklerdim orda herhalde. Sülalem doğumhane kapısındaydı, odama kadar geldiler sonra ziyaret saati bitince herkezi yolladılar. Bu yüzden devleti istemiyorum. Şimdi iyiymiş o hastane öyle diyorlar değişmiş. O zamanda zaten yeni binası yapılıyordu. Ben İstanbul’da yaşamıyorum. Ama Doğuma İstanbul’a gidicem, bu sefer göze alamam herhalde özelde dogurcam😟