Elifsaadet seyma281015 tsh değeri hamilelikte çok değişkenlik gösterebiliyor. Buda çocuğun gelişimini doğrudan etkiliyor. Dahiliye dr. Test yaptırın en iyi kararı o verir
seyma281015 Elifsaadet Beta hcg nin artış yaptığı haftalarda tsh değerinin oynadığını, belli bir haftadan sonra 12. Hafta örneğin beta sabit kaldığı zaman tsh de normal değerine geri dönüyor diye biliyorum. İlk doktorum bu yüzden ilaca gerek duymamıştı.
Elifsaadet Prenseess doktorum kahvaltıdan yarım saat önce aç karnına iç dedi. Yiyeceklerle etkisi değişiyormuş
YavruKartal1903 Prenseess 15 yıldır kullanıyorum ailemin bütün kadınlarında var hiç tok kullanan duymadım. Doktorunuza bir danışın bence.
seyma281015 YavruKartal1903 Biliyorum lakin benim yaşadığım şeylerden dolayı kafam çok karışık.ilk doktor ilaç önermedi ve 20 gün içinde düştü. İkinci doktor ilaç önerdi bebeğimi kaybettim. Şimdi yine yüksek 8 haftalık olacağım. 3 gün sonra randevum. Bu doktora da başımdan geçenleri anlatacağım bakalım ne diyecek.
YavruKartal1903 seyma281015 Umarım aynı şeyleri yaşamazsınız sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza. Ama dediğim gibi dahiliyeden ziyade ilgili bölüme giderseniz daha iyi olur. İlaç dozu çok önemli çünkü.
Prensleriminannesi s_c_54 13 yıldır guatır hastasıyım ve 150 mg lık euhyrox kullanıyorum ikinci bebeğime hamileyim ve asla aksatmamak zorundayız ilaçlarımızı çok önemli
Prensleriminannesi Damla21koksal aç içmen lazım ama daha etkili olması için ben 13 yıldır hastayım ve ilaç kullanıyorum hep aç içerim
seyma281015 YavruKartal1903 endokrine mi gitmeliyim ? İkincinde direkt dahiliye doktoruna gittim 4,5 la seni gönderemem dedi 25 mg la başlattı. Tabi bide ultrason istedi nodül var mı diye ama temiz çıktı.
YavruKartal1903 seyma281015 Endokrinoloji bölümünde gidebilirsiniz.Hangi ildesiniz bilmiyorum ama araştırma hastanelerinde nükleer tıp bölümlerinin tiroid polikliniği var gidebiliyorsunuz oraya gidin derim ya da gerçekten iyi bir dahiliye doktoru bulmalısınız çünkü dozu ayarlayamıyorlar maalesef.
Prensleriminannesi seyma281015 bence kadın doğumcuna değil de iyi bir dahiliye uzmanına git mutlaka tiroid ztn birebir bebeği etkileyen ve düşük yapmaya kdr giden bi hastalık ilk hamileliğimde her ay dahiliye ve kadın doğumcu yaptı hep takibimi ve şuanda da hamileyim aynı şekilde yapıyorum. Sağlıklı bi Bebek için tiroid tedavisi çok çok önemli
Muhoensar Deletedmom667 en son ilacına devam et dedi bu ara tekrar gidicem ne durumda bilmiyorum ama yükselmiş gibi hissediyorum
Deletedmom667 Muhoensar bende suphelendım yaptırdım nor alde haftaya yaptırmam lazımdı baktım ayarım şaştı sinirli gerginim yaptırdım yüksek çıktı haftaya cuma yıneçağırdı inşallah düşmüş olur değer
poyrazeylul s_c_54 🙋🏽♀️ben canım 75 olanı kullanyrm troitler için yüksekti düştü şimdi her sabah aç karınla içiyrm
Sandyy Hanus birgün 25 birgün 50 dahiliye ye gittim takibim oradan yapılıyor artık. Bir yükseldi bir indi oynuyor değerler sürekli..