seyma281015 geçmiş olsun. Ben Tiroid ameliyatı olduğum için kullanıyorum 100mcg. Ama söyle bir şey de var 10 haftalık hamileyim su an hamile kaldigimda tsh değerim 0.48 iken 3 haftaki tsh testimde 2.69a yükselmişti. Gebelikte bu değer artıyormuş zaten bunda takılacak cok bir şey yok o ilacı kullanmak zorundayız. Ameliyat olmuşsun veya tshin yüksek gelmiş her iki durumda da mecburuz. Bu ilaç düşüğe sebep olmaz