Kadersss ummcicek ben aynısını yaşadım normalde özel takipçiydim devlette kaydım olsun arada giderim diye gittim gitmez olsaydım cihazı karnıma koymasoyşa kaldırması bir oldu cinsiyeti sordum küçük dedi ama bakması ki cihazı kapatmıştı karnımdan çekmişti hiç önemsemedi çok sinir oldum şikayet ettim sonra hemen doktoruma koştum
ummcicek Beyzatls öyle birsey yapamam ki yakıştıramam kendime, eşimle gidiyoruz sıkıntı çıksın istemiyorum ya
prens_prenses_annesi ummcicek gttim dedim ultrason veriyomusunuz versemde anlamiycksin dedi giciklina bana simsiyah ultrason verdi terbiyesiz
prens_prenses_annesi ummcicek aysenur bagdatliya randevu aldim ayin 26 sinda cok ovuyolar Demet acarida cok ovuyolar
ummcicek sacmalamakizim dogrudur fakat sizinki 11 haftalıkken öyle demiş, benim 17 haftasında cok belli bariz bir hafta ben ona takılıyorum
ummcicek prens_prenses_annesi saygısızlar insanlarin duygularına heyecanına saygı yok, okumuşlar birde, ne duygularla masaya yatıyoruz evzt benim kadar hissedemez asla ama saygı cokda zor değil
Kadersss ummcicek öyle ultrason falan da vermedi ben hiç birşry anlamadım yaptıkları muamele çok kötü devlet birde daha özenli olması gerekiyor ams yok hayvan muamelesi yapıyorlar hiç katlanamıyorum
ummcicek prens_prenses_annesi ben hemen yarına bezmialem vakif üniversitesine randevu aldım, nuriye unsel oda cok övüluyor, inş yarın öğrenirim, Sizde inşallah umduğunuz gibi cikar doktorunuz 🌼 900 tl , sigortalı 600 tl
Tutaste_ ummcicek ben çok direndim devlete gidiyim para vermiyim diyeasls olmadı. Bide oldugum yerde Bı tane kadın doğum doktoru var. Oda sanarsın kadınlar kahvesı ısletıyo kapıda hasta yok ıceerde var 5 kışı 🤷🤬sıkayet ettım valla. Ikı surup cekıyodu benımdehttps://media.tenor.com/UGe6BS7xI6oAAAAM/dede-sinirli-dede.gif
Tutaste_ ummcicek bilerek yapıyorlar sikayetci et sende ben ettim. O allahın cezası yuzunden kaç para param gitti gidiyor benim. Oturdukları yerden para alıcaklar bu kadın dpgumcular
ummcicek Tutaste_ şikayet edince birsey değişeceğini bilsel ederim fakat bosverdim ben, duam odurki Rabbim hayırlı, merhametli insanlarla karşılaştırsın hepimizi 🌼
iremd-1798 ummcicek anlıyorum tabii sizi. En doğru kararı verirsiniz tabii. Ama özeller almış başını gitmiş. Benim devlette ki doktorum özellerdekinden daha iyiydi çok şükür ❤️
Zehra-55 ummcicek o neden biliyor musun yanılma payı var ve hasta şikayetleri çok oluyormuş bunun önüne geçebilmek için erken haftalarda söylemeye çekiniyor bazı hekimler
ummcicek Zehra-55 dogrudur ama ilgilenmediden kastım sadece cinsiyet değil, bana düzgün bi açıklama bile yapılmadı ikidir, annesi bebek iyi sağlıklı bile denmiyor, cımbızla laf çekiyorum :(
Ebruliiiiii ummcicek banada belli olmaz demişlerdi bizimkisi renkli değil dedi ertesi günü özele gittim hemen söylemişlerdi ben merak etmiştim ilk çocuğum diye kıyafet almak için sabırsızlanıyordum dayanamadım özele gittim prensesimi orada öğrenmiştim
ummcicek Ebruliiiiii iyi yapmışsın :) bende ikidir gittim sonuç alamadım, bugün özele randevu aldım inşaAllah öğrenince yazarım :)
Esra_Elisa8 ummcicek şikayet etmek lazım gerçekten olacağı yok artık bende özele gitmek istedim ve gittim bulunduğum yerdeki özelin Dr sanki hicbisey bilmiyor ya devlet desen başka bişey artık şikayet edicem biz olmasak orda ekmek yiyebilirler mi aanki ya bide cinsiyeti sorunca yüzlerini ekşitiyorlar önce sağlığını merak et gibisinden laf atıyorlar
ummcicek Esra_Elisa8 şikayet etmek sadece beni yorar biliyor musun, hiç ugrasmiycam cok zaruri olmadıkça şu doğum için devlet bana yasak 😅
Esra_Elisa8 asyap cinsiyet için değil ben en son gittiğimde mide ağrım vardı sordum cevap yok bebeğin gelişimi hakkında soru soruyorum cevap yok herşey yolunda bitti ultrasonu üzerine veriyor iki çeviriyor bitti bebeğimi göremiyorum kalp atışını 2 saniyeden fazla duyamıyorum ultarasondan sonra jeli silmek gerekiyor peçete verilmiyor üstüne üstlük isteyince etrafa bakın diyolar daha sayım mi?