ummcicek Ben ilk gebeliğimde hep özele gittim kontrole, bu 2. gebeliğim ilk öğrendiğim zaman devletteki doktorum çok ilgiliydi, ultrason bile veriyordu memnundum yani, bu doktordan doktora değişiyor yani canım, mesela şuan özele gidiyorum daha çok memnunum tabii. 😅 16. Haftadayken yine devlete gideyim dedim aynı doktora randevu almıştım, ama doktor’un işi varmış başka doktora sıra aldım, baktı cinsiyeti kız dedi sağlıklı dedi sonra hadi yallah bu kadar. 😅