Dfnsyn iştahım açıldı, idrar olayı aynı devam ediyor şıklaşarak, enerji artması yaşadım ben herşeyi yapıyorum vallahi işleri falan. Yürüyüşlere başladım. bazen hamile olduğumu unutuyorum. Karın birden büyümeye başlıyor. Zaten ikinci trimester için hamileliğin balayısı diyorlar. Bence doğruymuş ☺️