Dfnsyn benim ikinci gebeliğim ve 15+3 teyizz kusma felan gibi durumlarım yok ama riskli bir gebeliğim var ara sıra kanamalar yaşıyorum duphaston progestan iğne ve fitil kullanıyorum kesedeki kanama alanının geçmesini bekliyorum karın ağrısı bel ağrısı oluyor ilaçlardan yorgun hissediyorum 20 aylık kızım var bazen onu boşluyor gibi hissediyorum benim için zor geçiyor