Dfnsyn bu 2. trimester boyunca açlık, iştah açılması, ayaklarda hafif ağrılar, mide yanması geçiriyorsun. Ama hamileliğin en çok tadı bu 3 ayda çıkıyor. 19+2yim ve bebeğimin hareketlerini hissettikçe bu yaşadıklarım geçiyor sanki. Ağlıyorum, gülüyorum. Değişen ruh halim bile bunu hissedince bambaşka oluyor. Çok güzel 3 ay ciddiyimm. Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza da almayı nasip etsin hepimize 😍