Benimde ilk gebeligim 38+3 olduk asiri kusmam sancilarim olyo ama tık yok 2 kere hastaneyle gittik acilma da yok nst sanci da bi an önce gelsin istiyorum bacak kranplari uykusz geceler perişan oldum gerçekten doktor basi asagda dedi 38 haftalik gittim kafası kanala inmemis beklcz dedi