twinsmom__ ilk uyuşuklukla karna bastırmayı asla hissetmiyorsunuz rahimdeki fazlalık kanı boşaltmak için bastırıyorlar ve kum torbası koyuyorlar hiç korkmayın beni çok korkutmaya çalışan olmuştu yok sonda takılırken ağrılı oluyormuş yok kesi yeri iyileşmesi aşırı uzun sürüyormuş falan filan ama kırk kere doğursam hepsinde sezaryen isterdim şu an ikinciye hamileyim doğumuma 2 ay kaldı ne endişem ne stresim var rahat olun siz de Allahın izniyle çabucak toparlanırsınız 🌸