Eylullxx dünyalar güzeli bir kızım oldu kokusu gülüşü bakışı herşeye deger. Evimin neşesi oldu 4 yıl hamile kalamamistim bide.ama dedim demekki Rabbim guzellestiriyormus.yinede o doğum sancıları suni sancı çok berbattı çok stresliydi.ama dediğin gibi unutucam artikkk🥰🐣