Zeyela sezaryen isterken vazgecmedim bulundugum sehirde tam teşekküllü ozel hastane malesef yok o sebeple devlet hastanesinde dogum yapmak istedim malum ordada isteğe bağlı sezaryen durumu olmadigi icin biraz surundurduler sonra pisman oldum zaten ozele gitmedigim için ama cok şükür gecti hepsi