Dilek_04 ben şişlik farkedemedim doğduktan sonra suan normal kafasi cocuk doktoruda gordu normal dedi kafasi icinde bi sorun görmedi. Dogumunuz 9 saatte gerçekleştiği icin almamis olabilirler sezaryene benim tam 23 saat sürdü bebegi daha fazla zorlayamadilar.