Grimsi Ebru567- belirtiler tamamen adet belirtileriydi kasık ağrısı göğüslerde hassasiyet bı gün sadece midem bulanmisti ama o bebekte ötürü değildi sanki hala da karnım ağrıyor mesela sanki adet olacakmis gibi
Ebru567- Grimsi benimde var bu belirtiler göğüs hariç kramplar gerilmeler batmalar tat koku gaz şişkinlik kabızlık falan vardı şimdi karın ağrısına gecti öyle karnım ağrıyor yani bat 18 çok test yaptım şimdilik çıkmıyor ikinci çizgi 5 gün var adete tam gününde yapayım bende
1k_miranur Aslında bu gün hazırlanıb çıkıyordum kan vermek için bir anda belki geç döllenmedir testde neqativ olur boş boşuna strese girersem diye vaz geçtim bazartesine kadar bekleyeyim adet olmazsam kan vericem inşallah
Grimsi Ebru567- bence adet günü gelmeden test yapmayın insan stres oluyor ben geçen ay o hataya düştüm 4 gün kala 3 gün kala 2 gün kala filan hep test yaptım adet günüm gelince de adet oldum bu ay hiç yapmayacağım dedim adet günümde yaptım
Elif5361 Grimsi İnşallah Sağlıkla kavuşalım ❤️demeyin boşver millet bilince sürekli birşey soruyorlar
Ebru567- Grimsi bende geçen ay ful yaptım bu ay yapmicam dedim ama çok belirti olduğu için dayanamadım gebe yaptım 5 gün kalacak kadar yaptım 2 sefer şimdi bıraktım artık 18 inde yapicam
Grimsi Gskcmz aa o zaman aynı haftalarimiz 😊 siz kaç ile öğrendiniz uygulama şuan 4 + 2 gösteriyor beni