Gskcmz Grimsi henüz çok erken diye gitmedim bir hafta daha bekleyeceğim bebeği ve kalp atışını duyabilmek için
Nazli_3009 Grimsi benim çok ama çok oluyor ya adet olacakmış gibi belim de aynı şekilde 2-3 dakika sürüyor sonra kesiliyor birkaç saat içinde yine oluyor
aslaninannesi7 Grimsi oluyor özellikle akşamları artıyor. 20 haftalık olduk rahim genişledikçe olur dedi doktorum
Grimsi Nazli_3009 aynen benimde öyle şuan 4+2 gösteriyor şuan uygulama inşallah sıkıntı olmaz bu ağrılar
Nazli_3009 Gskcmz benim geç döllenme olmuş dün 60 olarak çıktı haftaya kontrole gideceğim 5+0 olarak görünüyor ama daha küçük
Gskcmz Nazli_3009 evet dediğiniz gibi daha küçük Allah olmayanlara da nasip etsin bizde sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🤲
aslaninannesi7 Grimsi inşallah canım sağlıkla 😇 hiç geçmeyecek gibi geliyor başta sonra çok hızlı geçiyor zaman 😌
Grimsi aslaninannesi7 benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğim hep yatarak geçti 28 haftalikken de doğdu bebeğim o yüzden şimdi çok tedirginim inşallah bu gebeliğim sıradan olur ve zamanında gelir yavrum🥰