shrnur ya bende de öyle düşünmekten pert oldum normalde benim adet öncesi karnım falan ağrıyır şimdi yok hala ara sıra belim ağrıyor o kadar adetim de hiç gecikmez gec döllenmedir diye düşünüyorum her axşam rüyada kendimi hamile görüyorum sevinçle test yapınca kocaman neqativ yine hüsran inşallah ikimizde hamileyizdir