Grimsi Kızlar merhaba bugün test yaptım anında böyle çıktı bı aksilik olmadığı sürece hemen duyurmak istemiyorum etrafa sizinle paylaşmak istedim .
Grimsi Kubra0606 teşekkür ederim 🩷 bugün olmam gerekiyordu olmayınca erken gebelik testi yaptım normalde hep günümde olurdum
Grimsi Munevver_kaplan_33 Teşekkür ederim çok sağolun 🥰 bugün olmam gerekiyordu olmayınca erken gebelik testi yaptım 😊
Solmaz-Papatya Grimsi bencede kimseye duyurma bende 3 ay duyurmadim kimse ögrenmesin nazar değmesin diye ama ögrenincede daha çok konuşuyorlar ben kızımı 20. Haftada kaybettim benim imkansız olduğu için Rabbim doğal yollardan verince ayrı bir göze geldim😔
Grimsi Solmaz-Papatya oyy kıyamam 🥺 inşallah rabbim yeniden sağlıkla nasip etsin size de 🥺 Benimde ilk gebeliğim çok sıkıntılı geçti erken doğdu filan inşallah bunda olmaz bı problem kimseye demeyeceğim
Munevver_kaplan_33 Grimsi Massallah baya net de çıkmış ben 3 gün gecikmeyle erken gebelik yaptım hicbirsey çıkmadı kaç saat sonra çizgi çıktı diğer gün tahlil verdim 324 çıktı değerim şimdi 37 haftalık olduk kızımı bekliyoruz darısı başına olmuş olsun inşallah
Grimsi Munevver_kaplan_33 amin amin inşallah benim bı tane erken doğumum var 28 haftalık 37 leri 38 leri görmek nasip olsun inşallah Allah’ım 🥺
1k_miranur Munevver_kaplan_33 canım sende galiba testle öğrenememişsin onun için sana sormak istedim benim Sat 12 Ağustos Bat 10 eylüldü ama daha adet olmadım testlerde neqativ kan vermeye korkuyorum ya neqativ olur diye sence normalmi testde çıkmaması?
Nurcanyks Grimsi hayırlı olsun var gibi benimde 2gun kaldı adetime bende erken gebelik testi yapacam ne marka acaba kullandiniz
Grimsi Nurcanyks Teşekkür ederim bugün kan verdim çok şükür varmış 527 çıktı beta değerim 😊days comfort diye markaydı İnşallah sizden de güzel haberi alırız yapınca yazın 😊