busrakorayeymen Bende 30 ocakta olacagim spinal. Ojeyle girebiliyormuyuz ameliyathaneye😁 birde ameliyata girene kdar su ictiniz mi?
GlsmEker busrakorayeymen ojeyle yasak parmaklar morarabilir göremezler diye ama makyaj serbest hemşire bana siliyim mi deyince süslü süslü gir niye siliyorsun dedi ☺️😂
Mlk_cln GlsmEker ayağa ne kadar sonra kalktınız kalkarken çok zor olyrmuş tavsiyeniz nedir ameliyat yeri çok ağryor mu bu arada hastane özel mi
GlsmEker Mlk_cln evet hastane özel ben kendi kendime kalktım doktor ne zaman iyi hissedersen dedi 2 saat sonra odanın içinde hemşire kolunda gezdirdi bi de
GlsmEker Mlk_cln ameliyat yeri çok ağrımıyor bence bana adet ağrısından biraz daha fazla bir ağrı gibi geldi o kadar
ozlemre GlsmEker bende gitcktm randevu ayarlayamadım. Hilal hanıma gttm. Ama bi sonrakinde gitcem inş. Öneriorlardı banada.
GlsmEker Irmakdkm aminn abartı bir ağrım olmadı gazım da o akşam hemen çıktı ama aşırı derecede kayısı suyu içtim ☺️