Mlk_cln 39. Haftamda doğum yaptım bebeğim 3100 kilo doğdu öneri olarak değil ama diğerlerine göre daha avantajlı yanları var bana göre komple bayılmadığınız için bebeği görme abi paha biçilemez, kesinlikle iyili aldım dediğim şey depend oldu hayat kurtarıcı, sütüm hemen geldi ama bebeğim emdikçe daha çok geldi hemen duş alabilirsin dedi doktorum aldım ve daha d arttı sütüm, ameliyattan çıkar çıkmaz bebeğimiz emzirdim ameliyat esnasında dokundukları hissediliyor ama asla acı yok ortalama 30 dakika sürüyor, sondayı uyuştuğu anda takıyorlar ameliyat esnasında miğde bulantısı oluyor hemşireye söylüyorsunuz hemen geçiyor iğne yapıyorlar 🙏🏻☺️