GlsmEker canım hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 😍 darısı bizim başımıza 🤲🤲 bende Naile hanıma gidiyorum 20 haftalık olduk artık yani ilk başlarda bana biraz soğuk gelmişti doktorumuz ama son kontrolüm de daha yakındı sen neler söylersin ?? Bir de ameliyathane de ki ebeler falan nasıldı 😊😊 İnşallah bizlerde senin gibi kolay bir Doğum geçiririz 😇