Leylaaa_46 şöyle anlatayım doğum paketim var ama limitli yani 25 bin tl muayene tahlil ve doğum dahil toplamı. Doğum yapacağım hastanede ise sadece doğum 25 bin tl. Tahliller ve muayenede de ne kadarını harcarsan doğumda o kadar para ödemen gerekiyor. Bende ne kadar gidersem o kadar para ödeyeceğim. 23. Haftadayım ayda bir kere gidiyorum sadece muayene olmama rağmen şimdiden 5 bin limitim gitmiş o yüzden ne kadar az gidip harcasam o kadar iyi 😂