beni de iki doktor takip ediyor şimdilik. kendi doktorum var her şeyden haberdar ettiğim bir de detaylıya gittiğimde bebeğimde bir problem göründüğü için perinotologa gidiyorum son birkaç randevumu ondan alıyorum… bu tarz bir durum olduğu için olabilir belki de dediğiniz gibi hem devlet hem özele gidenler vardır 😊