Leylaaa_46 ben 2 bebemde de 2 takipli gittim biri özel biri devlet o şekilde içim rahat ediyordu devlet her gittiğimde kan idrar istiyor mesela herşeye bakıyor ama özel istemiyor sadece muayene ediyor bir ay devlete bütün tahlilleri verip sonraki ay özele hem bebeği görebilmek için hemde başka görüş için gittim genelde aynı şeyleri söylüyorlar zaten sadece 1 kere özel korkuttu beyinde kist ciğerde parlaklık vs bişeyler dedi 4 lü test istedi verdik devlet görmedi bunu sonraki hafta özele birdaha gittiğimde yok olmuş dedi onu anlayamadık neydi yani