hande19 zgeOrakKayhan benimde oğlum olacak nasipse 28 haftalığız ins. güzel haberlerini alırız (tüp bebek) ilk 10 gün bekliyosun sonra kese görmeyi yok kalp atışı yok hareketi doğumu derkeeenn 9 ay beklemekle geçmiş beklemek güzel yinede
zgeOrakKayhan HKenar evet gunler cokkk uzadi bu surecte olsunnn iyi haberler alalimda bekleriz napalim 🥰
Ayperii HKenar hayirli olsun canim benim de 16 si idi birseyler hissediyor musun ve kac gunluk embriyo konuldu
zgeOrakKayhan Ayperii amin. Anim hepimiz icin insallahhh🙏 5. Gun embriyosu konuldu 2 gundur bi sersemlik var sadece anlamadigim onun haricinde pekte bisey hissetmiyorum. Zaten belirtiler icin cok erken deniyo ama bilemedim ki 🤷♀️
HKenar Ayperii benim beş günlük embriyo konuldu iki tane. 🙏🏻 Senin kaç günlük? Bir şeyler hissetmiyorum ama kabızlık ve gaz var. Ara ara kasık ağrıları oluyor.
Ayperii zgeOrakKayhan 😆😆😆😆 6. Gun kanda ogrenebilirsin annesi tutundugunu benim de kasik batmalarim var ama bizim ki 3. Gun
Ayperii HKenar canisi benim 3. Gunluk batmalar oluyor. Mide bulantim var stresten olabilir. 6. Gun kanda cikiyor benim daha onceki 5. Gundu ve ben 6. Gun 40 olarak ogrendim sonucumu
zgeOrakKayhan Ayperii 28i tahlil gunum sanirim ogune kadar sabredecegim 🥰🙏 yaklsatikca heyecanlanmaya basladim konustukcada 🥰
HKenar Ayperii ay ya çok heyecanlı bir bekleyiş. Bu benim ilk tüp bebek denemem. Ama tüp bebek öncesi yaptığım testler hep olumsuz olduğu için korkmuyorum değil:(
Mucize7979 zgeOrakKayhan ananas yeme canım tutunmasında etkilidir diye bi kanıt yok. Aksine idrar söktürücü özelliği var. Kabak çekirdeği kefir süt yumurta az tuzlu bol protein. Rabbim emeklerinizi zayi etmesin
Efemir Merhaba, bende tüp bebek yöntemiyle hamile kalmış biri olarak diyebilirim ki kesinlikle çok sabırlı olmamız gereken bir süreç. Sağlıklı beslendiğiniz ve kendinizi yormadiginiz sürece nasibinizde varsa olur🙏🏻 Ben transfer sonrası 10 günü tamamladıktan sonra yaptım ve çok şükür güzel haber aldım. Transferden bir hafta sonra iştahımdan inanılmaz bir artış ve kasik ağrım oldu. Darısı tüm isteyene olsun, olanlarında hayırlısıyla kucağı olsun diyorum 🙏🏻
zgeOrakKayhan Ayperii evet dayanicam yapmiycam cunku ilaclardan bazen yanlis sonuclar cikabiliyormus. Moralimi bozup etkilemek istemiyorum. Ha 3 gun once ha 5 sonra rabbim hayirlisiyla nasip ettiyse suan benimle birlikteler zaten 🙏♥️