zgeOrakKayhan 2. Tüp bebek denemesiyle 7+3 oldum bende bin şükür 🙏 ben ilk transferde çok dikkat ettim hareketlerime yediğime içtiğime ve çok düşündüm ama maalesef tutmadı. 2. De transferin olduğu gün çok dua ettim hayırlısıyla nasip et allahım diye. Sonra çokdüşünmedim nasılsa test günü herşey belli oluyor diye rahatlattım kendimi hep hiç strese sokmadım ve tuttu. Yani tavsiyem çok fazla takıp uykularınızı kaçırmayın normal hayatınıza devam edin sürekli yatmayın bebeğin tutunması için kan akışı çok önemli. Hayrlı haberlerinizi bekliyorum inşallah Rabbim daha fazla aratmasın❣