metemom_ öncelikle Rabbim evladınızı size bağışlasın hayırlı güzel ömürler nasip etsin 🙏🏻 lütfen etraftaki söylemlere karşı üzülmeyin ve hadsizce konuşanlara mutlaka lafınızı söyleyin biz dört kardeşiz benim ablamlar ikiz birinin aynı şekilde elinden doğuştan rahatsızlığı var ve küçüklüğünden bu yana elini kullanabilmesi için bir çok ameliyat geçirmiş ama ablamın asla bizimle kendini kıyasladığını düşünmüyorum aksine hep der iyi ki ikizim var ve siz varsınız diye belkide bizden güç almış olabilir annemde hep üzülmüş ve bu durumu kendine hep dert etmiş ama daha sonrasında çok daha kötü durumda olan çocuklar olduğunu farkedip durumu kabullenmiş ablam 12 yıldır evli ve 10 yaşında yeğenim var bazı insanların kusur gördüğünü bazıları görmez ki bu asla bir kusur değil bana göre bu yüzden lütfen üzülmeyin şükredin ki sağlığı yerinde Allahım inşallah sizin evladınızıda güzel insanlarla karşılaştırsın 🤲🏻