Öncelikle anne olmak demek endişelenmek demek, stres olmak demek, bazen düşündüklerimizden dolayı utanmak suçluluk duymak demek ve inanın herkes kendince bir imtihan yaşıyor ve hepsi normal. İnsanlar sizi korkutmuş ya da siz “bebeğim eksik yaşayacak üzecekler onu” diye korkup üzülüyor olabilirsiniz, haklı da olabilirsiniz ama zamanla her şeye nasıl da alıştığımızı “ ne kadar da gözümde büyütmüşüm” dediğimiz çok anlar olduğunu unutmayın. Tabi ki bebeğiniz büyüyecek, mutlu da olacak, siz şükür de edecek ve bazen de üzüleceksiniz. Zamanla bununla baş etmeyi öğreneceksiniz. Daha lohusalık ve bebeğinizin durumunu yeni yaşıyorsunuz böyle korkularınız olması normal ama inanın hiçbir şey korktuğunuz kadar kötü olmayacak. Biraz kendinize zaman verin, sadece pozitif konuşan insanları etrafınızda tutun, ağlayan ve üzülen insanlardan uzak durun. Siz bebeğinize yeni kavuştunuz her ne olmuş olursa olsun onunla bu yeni günlerinizin tadını çıkarın, hiçbir şeyin bunu gölgelemesine izin vermeyin.