metemom_
Bence yanınızda cenaze var gibi davranan herkesin karşısında demir gibi durmalısın, bu güç sizi de ayağa kaldıracak emin olun.. parmakları ayrıldığında bir tık daha iyi hissedeceksiniz. Görüntü daha iyi olacak. Eğer kız çocuğu olsaydı kızlar biraz daha takıntılıdır kafasına takar belki derdim ama erkek olduğu için çok şanslısınız hiç sanmıyorum ki bir gram kafasına taksın, elini kullanabilir durumda olursa az da olsa kendisiyle dalga geçebilecek durumda olacağına eminim. Hele erkekler kendi arkadaş ortamında bunları asla takmazlar. Benim abimin tek gözü protez, tepegöz falan diyorlar gırgır yapıp duruyorlar siz bebeğinizi o kadar sevgi ve saygılı büyütün ki elinin engelinin bir sevgi kriteri olamayacağını öğrenerek büyüsün..