metemom_ Hiç üzülme canım. O insanları da hiç takma. Herkes kalbinin ekmegini yer. Hangimizin ilerisinin garantisi var ki? Bir ogrencimde var bu durum. Ama ailesi ona öyle bir özgüven vermiş ki. Ben fark etmeden gelip okulun ilk günü tanıştığımızda kendisi gösterdi. “Öğretmenim, bak Allah beni çok sevdiği için parmaklarım böyle” dedi.