metemom_ gerçekten çok zor bi durum sizi anlayabiliyorum. İnsan bi şekilde kabullenmeye çalışsa bile çevre bakışları ve baskılar o kadar kötü hissettiriyor ki alışamiyorsun bu duruma. Siz allaha tevekkül edin kulaklarınızı tıkamaya duymamaya çalışın. Benimde dogustan bir uzvum diğerinden farklı ( ne oldugunu söylemeyeceğim ama görünen bir uzuv) tedavi imkanı vs yok sağlık sorunum yoktu ama görüntü olarak farklı ve estetik durmuyor, akrabalarım vs bana evlilik yasina geldigimde bunu hep söylediler bak senin kusurun var sende ona göre birini kabul et cok bisey bekleme seni böyle alacak birisi varsa tipine vs cok bakma sende kusurlusun sonucta vs vs.ama allaha sükür esim beni böyle kabul etti ve sevdi, hic sorun etmedi hic kötü bakmadı ve esimin böyle bi kusuruda yok, hatta benden cok cok daha güzel bi insan bence:) zaamanında aileme doktorlar bile bu kiz cocugu gidin bunu düzelttirin evde kalir demisti.. böyle de hadsiz insanlar var malesef. Simdi bende hamileyim doktorlar bu gecici bisey degil ama yüzdeyüz gecmezde diyemeyiz diyorlar ve korkuyorum tabiki cocuguma gecmemesini diliyorum cünkü cevredekiler esimin üstüne gelir biliyorum ne düsünürler kim bilir… ben halimden memnunum Allah beni böyle yaratti ve ona göre bana güzellikler bahsetti, kismetimi kaderimi onagöre güzellestirdi biliyorum ama umarım yinede cocugum iyi olur diyorum. Size gelirsek allah bu sekilde bahsetmis evet cok zor bi durum ama oldu artık isyan etmek yerine bunu kabullenip onun kusursuz bi cok insandan cok daha iyi yerlere gelecegini iyi olacagina inanın. Ve herkesrde bunu söyleyin