Ebbruc ben hep aynı yerde hissediyorum ya yukarda değil ama aman aman aşağıda da değil göbeğimin altı dün sadece bi kere daha da aşağıda hissettim bi an telaşlandım ay kanala mı girdi yoksa dedim :) inşAllah yukarda hissederim ilerleyen zamanlarda :) ay bi zamanında haftasında sağlıkla hayırla kucağımıza alabilsek inşAllah vallahi ya