edasaribek aa çok şükür bende yok öyle şeyler , dün ben biraz iş yaptım banyoyu falan yıkadım öyle olunca benimde belim ağrıdı ama uzanıp dinlenince geçti 🥲 benimde çok şükür artık çoğunlukla yolunda gidiyo herşey bazen mide yanmaları vs oluyo ama reflü var zaten alışığım 🥰