Merve-dmr aslında erken doğum hikayesi olan herkes neredeyse kullanıyodur, ben hamileliğimin en başından beri kullanıyorum ilk 3 ay hap olarak kullandım sonrasında iğneye geçtim 2 aydırda onu kullanıyorum. Ben serklaj olduktan sonra bakıldı 27 mm ölçtü doktorum , sizin iyi maşallah inşallahta hep öyle gider