Ebrulikiz Bütün suç onlarınmış biraz da doğum başlamış çok geç kalmışlar. Ikınma ıkınma demeleri seni geç almaları onların hatası hep. Sondayı da zamanında takmamışlar canım. Senin bi suçun yok ki geçti demişler bir de. Ben de kesilmeden doğum yapmak istiyorum inşallah öyle olabilir çok korkuyorum. Sen de rahatlarsın İnşallah canım dikişler bir an önce iyileşir de 🙏🙏🥰🥰