Zeynep8188 canım hiç korkmana gerek yok normalde kesip dikiyolar ama hissetmiyosun bile, sezeryanla dikişiyle normal bir tutulamaz, sezeryanda baygın oluyosun bebegini göremiyosun o heyecanı yaşayamıyosun 😊 rabbim kolaylıgını veriyo hiç korkmayın derim bu ikinci gebeliğim inşalah normal olucak yine tabsiye ederiz sizlerede