Yavrusuveannesi gördüm ama hastanemin şöyle kötü yanı vardı tentene temas yapmadılar o an benimde aklıma gelmedi o psikolojide resmen doğurdum diye donup kaldım ağlayamadım bile alıp eşime gösterdiler sonda getirip giydirdi hemşire izledim bende ama Doğum sonrası dikiş falan zaman alıyor bebeğin işi bitince odaya çıkardılar