Utopik ben 4lü tarama testim yüksek risk ciktigi icin yaptırdım.. sonuca ulasinca rahatlatici oluyor bu konuda.. ayriyeten cinsiyetinide kesin öğreniyorsun.. bebek icin riskli olmaması çok iyi bir yöntem ama maliyetli ben ozel bir firmada 450dolara yaptirdim deger mi deger keske tarama testleri yerine bu kanunlastirilsa kesinlik oranı %99 daha güvenilir tarama testlerine göre 😊