Biz yaptırdık. İkili tarama testinde risk gördü doktorumuz 1/750 olması gereken olağan değer 1/347 çıkmıştı bu kesin sonuç değil yalnızca tarama testi demişti. Ya bu testi dikkate almayıp normal ultrason muayenelerimize devam ederiz ya da isterseniz fetal dna testi ile sonucu görebiliriz dedi tercihi bize bıraktı. %99 bişey çıkmayacağını düşünüyorum dedi. Aklımızda kalmasın diye yaptırmak istedik. Bu temmuz ayında yaptırdık 15.000 tl fiyatı Ankaraya gidiyor test sonucu 10 günde çıktı. Biz özel kliniğe gittğimiz için orada kan alıp gönderdiler. Çok şükür hepsi negatif çıktı. Rahat ettik. Birçok genetik hastalığa bakılıyor bu konuda iyi bir test. Ama ben akraba evliliği değilse, çoğul gebelik değilse, ileri yaşta değilseniz, ve obez değilseniz bebeklerin sağlıkla dünyaya geleceğine inanıyorum. İmkanınız varsa yaptırın cinsiyet kromozumu da net olarak söyleniyor. Allahın izniyle hiçbir şey sıkıntı olmaz kimsede inşallah.