Cheryy1 doktora da gidiyor, onun dışında beni firmadan da hem aramışlardı sonucu bildirmek için, hem de sonuçları WhatsApp’tan atıyorlar. Yalnız yasal olmadığından, firma cinsiyeti söylemiyor, size verdiği sonuç raporumda da cinsiyet yazmıyor. O sadece doktora giden raporda oluyor, dokrorunuz isterse size söylüyor