Ayshababy Nerimanhy 3 ay sonra tekrar kontrole gel dedi ama şimdi almanyaya gitimde tekrar testler yaptirip oyle bakalım
bbaa2805 Benim de 5. Haftam ve 3.55 çıktı doktor normale göre yüksek dedi 2 hafta sonra tahlil vermeye gideceğim
Ayshababy bbaa2805 hamilelilte yükseldini duydum canım ama ben hamile degilim yine yüksek ve nodülda var
Nerimanhy minigim__1 öyle mi canim allah yardimcisi olsun bn hamile kalmadan 3 ay boyunca gdip ölctrdüm 25 mg baslamstk sonra düsuk degerde hamile kaldm
minigim__1 Nerimanhy amin inşallah canım ilacı düzenli içip kontrole gidilecek bu değişik bişey tüm hormonu etkileyebiliyor bazen
minigim__1 Kubra0606 ablamın tiroid bezleri zehirli ydi alındı 200 300 bazen ilaç fazla gelince 0a düşüyor düzen tutmayınca adet göremiyor normal olarak da gebelik olmuyor
Nerimanhy minigim__1 tabiki benm ilk hamileligimde 2.aymda falan fark etti dr ama yinede bebek gelisimi icin ne kadar erken o kadar iyi dye artk bu bebegmde hamileliktn once gttm
Nerimanhy Ayshababy olur neden olmasin skma canini netten bak asitli icecekler falan troidi calstrmyoms bn bayadr icmiyrm hapa destek olur hem yeme icmeye dkkat edersen
Ayshababy Nerimanhy kız sadece triod olsa şeker yukselide çıktı daha 21 yaşındayim şeker falan asitli şeyleri bıraktım artık
Nerimanhy Ayshababy bana da dikkat et sekerine ddi ama bnm yuksek degildi diyetsyene yönlendrdi diyetisyen salatalkli yada yesl elmali suyu 2 su bardagi kadar sabah ac karna ic ddi geceden hazrlayp yatyodum sende dene istersen canm alerjin falan yoksa
Sdnrdlbz Ayshababy ben hamile olduğumu öğrendiğim de tiroidlerim yüksekmiş 7.324 dü direk dahiliye gönderdi oda ilaç verdi 50 mg 10 ultrason çekilecek sonra gidicem doktora bakalım durum neymiş tiroidlerin yüksek olması sıkıntıymış ya