Ayshababy kızlar tsh yüksek ve ultrasonda nodül çikti 3 aylık ilaç verildi 25mg tirod yüksekli 4.76 ilaçtan sonra hemen hamile kalan var mi 1 düşüm var 2 yil geçti hala hamile kalmadim ve ilaç 25mg iyimidir yada daha yuksek mi kullanmam gerek
minigim__1 Ayshababy ben ilk hamilelğimde çıktı hala ilaç kullanıyorum şuan ikinciye hamileyim ilacı düzenli kullanın bi zararı olmuyor tabi tsh 200 300 değilse benimde 4 5 arası hep
Sdnrdlbz Ayshababy ben hamile olduğumu öğrendiğim de tiroidlerim yüksekmiş 7.324 dü direk dahiliye gönderdi oda ilaç verdi 50 mg 10 ultrason çekilecek sonra gidicem doktora bakalım durum neymiş tiroidlerin yüksek olması sıkıntıymış ya
Ayshababy minigim__1 tirod yükseli hamile kalmaya engel mi anlamadim hiç birşey bazıları yinede kalabiliyor
minigim__1 Ayshababy engel ablamda da vardı o zehirli ydi ama aldılar tiroid bezlerini çok çok dediğim gibi 200 300 engel oluyor ablamın öyle doktor başka bi sorun yok demişti 3 6 ayda bi gidin kontrol ettirin gebelik için
Nerimanhy Ayshababy bnde onu kullanym canm oncelikle gecmis olsun.senn degerine göre 25 mg az gbi geldi dr ne ddi bu konuda yani drlar genelde vücut alissin dye düsuk doz baslyolar
Ayshababy Kubra0606 bana doktur 4.76 engel dedi ama bazıların kaldini duydum 1 düşüm var acaba tirod yukseklınden mi
minigim__1 Kubra0606 en son ölçümümde 4.2ydi benim bi 9 10 ay geçmiştir üşendiğimden gitmemiştim yükseldiği zaman zaten direk sinir yapıyo anlıyo insan
Nerimanhy Aslinda engel degil ama bebegin sagligi icin tsh degerinin düsürulüp hamile kalanlardanim bn yüksek derken hamilelikte 2 yi gecmedi hatta gecen dün dr dozunu azaltalm degern biraz düsuk cikms bebek kilo almz ddi umarm yardmci olabilmisimdir😀
Ayshababy Nerimanhy benimde 1 düşüm var canım ama bidaha hamile kalamadim tek sorunum testlerde yumurtlama goremiyorum nedenini soruyorum dokturlara hep sorun yok diyolar
minigim__1 Ayshababy öyle düşük yapacak kadar aşırı yüksek değil ama tabiki en net bilgiyi doktorlar verir
Kubra0606 minigim__1 benimde 4.3 doktor ilaç verdi bu ay ovulasyon denedim tutar mi bilmem acaba troit engel mi
Nerimanhy minigim__1 öyle mi canim allah yardimcisi olsun bn hamile kalmadan 3 ay boyunca gdip ölctrdüm 25 mg baslamstk sonra düsuk degerde hamile kaldm
minigim__1 Kubra0606 ben bilemem tutar mı canım inşallah tutar sadece çok yüksek olmasının engel olduğunu biliyorum
Ayshababy Nerimanhy 3 ay sonra tekrar kontrole gel dedi ama şimdi almanyaya gitimde tekrar testler yaptirip oyle bakalım
minigim__1 Kubra0606 ablamın tiroid bezleri zehirli ydi alındı 200 300 bazen ilaç fazla gelince 0a düşüyor düzen tutmayınca adet göremiyor normal olarak da gebelik olmuyor