Kubra0606 ben mart ayında tiroidim 4.7 çıktı yazın gebelik düşünüyodum 25 mg ile başladık işte ama neler neler diyorlar😁bebek engelli olur erken doğum riski olur çok şey dediler bunun yüzünden bebeğim düşmeden ya olursa diye korktum hep gebe kaldığımdada 4 buçuk filandı 50 mg yükselttik şuan 1 in altına düştü 1.,5 ayda bir kan veriyorum baktırıyorum takip ediyoruz bi tanıdığım hamile kaldığında 8,5 du tiroidi onunda 75 veya 100 yapmışlardı oda şuan 5 aya yakın olacak hamile ama 1 in altına düştü düzeliyor yani ilaçla