Ervazengin01 detaylıda parlaklık dedi. Ama bizim fetal dna testimjz vardı o yüzden umursamadı doktor onu belirteyim kimsenin vebaline girmek istemem. Doğunca delik vardı 37+2de….. çocuk doktoru çocuk kardiyoloji ye gönderdi. 6ayda 2kez mi ne gittik kapandı kendisi. Şimdi senede 1kez kontrol edecekler yine de