Ervazengin01 2 kızımda da sadece kalbinde parlaklık vardı sol odacıkta. Tek başına hiç bir şey dedi perinatoloji doktoru. Hem kalpte hem bağırsakta parlaklık çıkarsa sıkıntı oluyormuş. 30 haftalarda kayboldu zaten. 2 hafta önce oğluma girdim onda yoktu ama kızlarım da vardı mesela. İçini ferah tut sağlıkla gelsin 🌸