Ervazengin01 Kızlar detaylı ultrason da sol tarafta milimetrik kalpte parlaklık göründü. 21+6 yim. Benim gibi olan var mı internette araştırdım biraz genelde 3. Trimester döneminde geçiyormuş. Yaşayan var mı ne yaptınız? Doktorunuz ne dedi?
b-bg Ervazengin01 benimde detaylıda göründü ama 2 li test ve ense kalınlığı normal olduğu için tek başına anlamsız bu ilerleyen haftalarda %90 kaybolur dedi
Rabia_36 Ervazengin01 tek başına olunca tehlike arz etmiyor banada öyle demişti bir ay içerisinde geçtiğini gördü çok şükür canınızı sıkmayın geçiyor
ceren-123 Ervazengin01 18.haftamda gördü doktor kalpte parlaklık hamilelerin %90 kısmında olduğunu söyledi ama %3 %4 lük kısım down sendromda da görülüyor dedi . İkili testim normal geldi ona rağmen fetal dna önerdi kafam allak bullak oldu fetal DNA için kan verdim bende sonuç bekliyorum. Konuştuğum herkes geçeceğini söylüyor yaptırmasaydın diyorlar ama acaba ile kendime hamileliği zehir ederdim 🥹
Ervazengin01 b-bg iki test yaptırmadım ense kalınlığı normal çıkmıştı. Küçük birşey ama onsam düşünüyor.
Ervazengin01 Rabia_36 bı tane görünüyor. Perinatolojiye yönlendirdi doktorum aklımızda kalmasin diye ama bulunduğum yerde yok baska ile gitmem gerek. Çok riskli fln gibi bişi demedi doktor da aslında bilmiyorum ya🙄
Ervazengin01 ceren-123 inşallah sonucunuz temiz çıkar. Allah’ım yardımcımız olsun. Bana down sendromu olabilir fln demedi doktorum ama aklımızda kalsın perinatolojiye görün dedi bilmiyorum. İnternette korkutucu birşey yazmıyor aslında
Rabia_36 Ervazengin01 emin olun değil banada perinatoloji parlak dedi başka doktora gitmedim takip etti zamanla kaybolmuş dedi içiniz rahat olsun bence ultrason cihazların dan öyle görüyorlar parlıyor
ceren-123 Ervazengin01 amin inşallah canım bana doktor bebeğin %90 sağlıklı ama küçük bir ihtimal var dedi o evhamla korkuyla yaptırdım bende o an biraz oturup düşünsem bende yaptırmazdım sanırım ,yine de sağlık olsun bebeklerimiz iyi olsun da para önemli değil 😪
Ervazengin01 ceren-123 tabi ki herşeyin başı sağlık gerisini hiç düşünmüyor insan benim bı tarafım rahat bir tarafım karışık sağlıkla alalım cumlemiz kucağımıza 🤲🏻
umrumdadegil Ervazengin01 benim bebeğimde vardı doğumdan önce fetal eko çekildi doğumdan 40 gün sonra getir dediler sonra götürdüm çok şükür azalmıştı şuan 7 aylık tamamen geçti canım
Ervazengin01 umrumdadegil bana da fetal eko cekin aklımızda kalsin dedi doktorum ama başka ile gitmem gerekli araştırınca da kötü şeyler yazmıyor. Kararsız kaldım gidip gitmemekte
umrumdadegil Ervazengin01 yani şöyle bişey şimdi eğer ki sıkıntılı bir durum varsa doğumdan hemen sonra yapılması gereken bişey varsa bunu bilmen önemli. Bence gitmelisin yinede sen bilirsin ama gidilmeli diye düşünüyorum
qusel Ervazengin01 benimde çıktı Dr her iki tarafta olsaydı endiselenirdik veya büyük.olsaydi dedi. Ama çok küçük kendi kendine kaybolabilir de dedi.
Ervazengin01 qusel detaylı da bende de milimetrik yazıyor yani çok küçük aslında ama beklesemmi perinatolojiye gitse mi bilemedim bı yanım git diyor bı yanım çok ta büyük bir şey değil diyor.
alinsmom_ Ervazengin01 evet onda da göründü sonradan kayboldu.. ben hiçbir şey yapmadım ilk duyduğum da kafama çok taktım üzüldüm ama doktor geçecek doğuma kadar dedi ve öyle de oldu 🫠
e_blue_sky_a Ervazengin01 detaylıda vardı. 37+2de doğdu bizimki sezaryen delik kapanmamış dediler. 6.ayda kapandı. Fetal dna testimiz olduğu için onemsemedik
e_blue_sky_a Ervazengin01 detaylıda parlaklık dedi. Ama bizim fetal dna testimjz vardı o yüzden umursamadı doktor onu belirteyim kimsenin vebaline girmek istemem. Doğunca delik vardı 37+2de….. çocuk doktoru çocuk kardiyoloji ye gönderdi. 6ayda 2kez mi ne gittik kapandı kendisi. Şimdi senede 1kez kontrol edecekler yine de
Ervazengin01 Rabia_36 o da olabilir aslında cihazla ilgili evet çok şükür riskli birşey değil tabi sizin kaçıncı haftada geçti.